Welcome Guest
( Log In | Register )
The time is now 7:54 am
You last visited January 17, 2017, 7:50 am
All times shown are
Eastern Time (GMT-5:00)

Damn Wal Mart

Published:

I had the usual retards infront of me in the checkout line at Wal Mart.

You know the routine... They can't get their s**t together to save their lives.

Some dumbass trying to buy toilet paper, white baseball caps, and a pair of sunglasses

gets her credit card declined and of course she has no cash on her for plan B, so

everything has to get unbagged and put up on display for the rest of us to see.

I'm getting a clear picture here. Oh yeah, you have to wear sunglasses and a -eyed

white baseball cap when you go to wipe your ass. Sure! Works for me.

Next up... some lady with more bad plastic. DECLINED!!! So predictable. She glances at me
and I give here my "patient" look. All the while, I'm thinking, "Yeah, you're stupid like

the last lady!" Finally, she finds good plastic and she's good to go.

My turn!

Canned cat food and Castor Oil. Hey, my cat's constipated, So bite me! I swipe my card and
I'm good to go.

So, I guess my Christian walk ain't so danty. Some days, I just have to vent...

 

Entry #13

Comments

1.
tiggs95Comment by tiggs95 - April 7, 2010, 1:06 pm
HAHAHA...Are you me?..This crap happens all the time to me..I'm surprised I or we haven't had a heart attack yet from this happening so much..

You must be a Lottery Post member to post comments to a Blog.

Register for a FREE membership, or if you're already a member please Log In.