Welcome Guest
( Log In | Register )
The time is now 5:57 am
You last visited January 21, 2017, 5:35 am
All times shown are
Eastern Time (GMT-5:00)

Name That Tune #2!

Published:

Last Edited: February 23, 2009, 10:58 am

What 70's/80's Songs Do These Lyrics Belong To? 

#1)    "..After you go, I'll have a lot more room in my closet..."

#2)    "..No political solution, to our troubled evolution..."

#3)    "..Well,her face was the not the face of an angel, but I saw an angel..."

#4)    "..I know you know someone who's got a negative vibe..."

#5)   "..Tongue-tied.. I'm short of breath..don't even try..."

 

#6)   "..so much wasted..and this moment keeps slipping away..."

 

#7)   "..yeah,boo.... I like it..."

 

#8)    "..feel for the winter..but don't have a cold heart..."

 

#9)   "..love and lies just bring me down...when you've got women all over town...."

 

#10)   "..and all your friends...they're calling you a fool.."

Cute boy band for the ladies:Big Grin    http://www.youtube.com/watch?v=SY7unFGnVww&feature=related

Entry #27

Comments

1.
ToadSchmodeComment by ToadSchmode - February 24, 2009, 10:11 am
#2-Spirits in the material world-Police?
#8-Lady -little river band?
#10 What you gonna do when she says goodbye?
2.
Comment by lottolaughs - February 24, 2009, 12:07 pm
Congrats,Toad! #10 is "Whatcha Gonna Do." but close enough! 7 more to go,lol. I miss all the old songs!
3.
Comment by lottolaughs - February 24, 2009, 12:09 pm
Pablo Cruise for #10 there. Whatever happened to those guys?
4.
marlon39Comment by marlon39 - March 16, 2009, 1:25 am
#1 Bluer than Blue by Michael Johnson
#2 Spirits in the Material World by Police
#3 Minimum Love by Mac MacAnally
#4 Ain't No Stoppin' Us Now by McFadden & Whitehead
#5 Too Shy by Kajagoogoo
#6 In Your Eyes by Peter Gabriel
#7 Too Close by Next
#8 Lady by Little River Band   
#9 I Love the Nightlife by Alicia Bridges
#10 Whatcha Gonna Do by Pablo Cruise
5.
Comment by lottolaughs - March 16, 2009, 9:12 pm
YOWZAH,YOWZA,YOWZA! WTG marlon39! A free booklet to you if you'd like. PM me and let me know. One question, did you cheat? LOL Or did you really know all those songs?
6.
marlon39Comment by marlon39 - March 16, 2009, 9:30 pm
Hmm.... Yup, I researched (cheated.) :D
7.
marlon39Comment by marlon39 - March 16, 2009, 9:42 pm
I know only two songs. Bluer than Blue by Michael Johnson and I Love the Nightlife by Alicia Bridges.

You must be a Lottery Post member to post comments to a Blog.

Register for a FREE membership, or if you're already a member please Log In.