Welcome Guest
Log In | Register )
You last visited January 23, 2017, 5:52 pm
All times shown are
Eastern Time (GMT-5:00)

North Carolina: 1/1 - 1/31/2009

Topic closed. 3933 replies. Last post 8 years ago by a$VeryLuckyMan.

Page 100 of 263
56
PrintE-mailLink
plshelpme's avatar - Lottery-050.jpg

United States
Member #62239
June 21, 2008
24975 Posts
Offline
Posted: January 13, 2009, 4:24 pm - IP Logged

WTG all winners and posters!  I am still in the 1 off mode.  Got to break out of it tonight!

WPB go out and get you a STR8 tonight. It's your Increase time tonight!!!! Blue Angel

*pls*

    rebels's avatar - Lottery-022.jpg
    mount olive, nc
    United States
    Member #66243
    October 19, 2008
    527 Posts
    Offline
    Posted: January 13, 2009, 4:29 pm - IP Logged

    I'm out tonight also money and numbers

      wpb's avatar - DiscoBallGlowing
      Charlotte North Carolina
      United States
      Member #464
      July 9, 2002
      17394 Posts
      Offline
      Posted: January 13, 2009, 4:31 pm - IP Logged

      WPB go out and get you a STR8 tonight. It's your Increase time tonight!!!! Blue Angel

      I hope I can pick that straight tonight pls.  It's time! 

      wpb

        jump1900's avatar - Lottery-028.jpg
        North Carolina
        United States
        Member #48155
        December 12, 2006
        3277 Posts
        Offline
        Posted: January 13, 2009, 4:31 pm - IP Logged

        My picks for tonight 444-429

        7777

          plshelpme's avatar - Lottery-050.jpg

          United States
          Member #62239
          June 21, 2008
          24975 Posts
          Offline
          Posted: January 13, 2009, 4:35 pm - IP Logged

          I hope I can pick that straight tonight pls.  It's time! 

          You will... I tell you what fall asleep before the drawing like you did the other night and watch your straight come... Bed

          *pls*

            wpb's avatar - DiscoBallGlowing
            Charlotte North Carolina
            United States
            Member #464
            July 9, 2002
            17394 Posts
            Offline
            Posted: January 13, 2009, 4:40 pm - IP Logged

            You will... I tell you what fall asleep before the drawing like you did the other night and watch your straight come... Bed

            That's funny pls, you know that has happen twice.  LOL 

            wpb

              Avatar
              North Carolina
              United States
              Member #4313
              April 11, 2004
              2389 Posts
              Offline
              Posted: January 13, 2009, 4:42 pm - IP Logged

              Does that mean that you and pls got it?...if so Congrats to both of you.

              I'm wondering the same thing Vergie...it's hard sometimes reading between the lines. Crazy

              Gentlespirit
              'Be Loving and Peaceful'Blue Angel

                plshelpme's avatar - Lottery-050.jpg

                United States
                Member #62239
                June 21, 2008
                24975 Posts
                Offline
                Posted: January 13, 2009, 4:48 pm - IP Logged

                That's funny pls, you know that has happen twice.  LOL 

                Well heck I am going to put my numbers in now and go to bed!!! Good Night to All.... May get 3 straights out of the deal...LOL LOL

                *pls*

                  Avatar
                  Raleigh, NC
                  United States
                  Member #61903
                  June 9, 2008
                  145 Posts
                  Offline
                  Posted: January 13, 2009, 4:58 pm - IP Logged

                            Dupe AlertThis is an Amber Alert Again!!    Dupe Alert

                   

                  Be On the Look Out for  The Number 4

                  Description:  4'4 inches Tall

                  Age: 44

                  Name: Mr. Four  (aka First Ball 4)

                  If you have any Information Please Contact NCEL so it can be Returned to the Pick three Lottery machine.  I REPEAT THIS IS A AMBER ALERT!!!!   (LOL)  ***Picture is Below***

                  PICTURE (If you have Seen Him Please Contact NCEL)

                  (Mainly The First digit 4 - He's Been Missing for 85 Draws)

                    plshelpme's avatar - Lottery-050.jpg

                    United States
                    Member #62239
                    June 21, 2008
                    24975 Posts
                    Offline
                    Posted: January 13, 2009, 5:03 pm - IP Logged

                    Well heck I am going to put my numbers in now and go to bed!!! Good Night to All.... May get 3 straights out of the deal...LOL LOL

                                                                         ***Evening Numbers***
                                                              222 651 109 583 105 
                                                              315 062 674 517 468 
                                                             
                    Good Luck to all tonight
                                                         ***will add a few more later***

                    *pls*

                      Avatar
                      North Carolina
                      United States
                      Member #4313
                      April 11, 2004
                      2389 Posts
                      Offline
                      Posted: January 13, 2009, 5:06 pm - IP Logged

                                                $$$2009$$$

                                             1/13  Happy Tuesday Yes Nod

                      Congratulations to Nbey for posting midday's 585 bone straight! Yeah!Hurray!

                        ...congratulations to Plsehelpme, Hotmama & all winners of 585! Cheers

                                                     ...Carolina Rocks!!! BananaDrumDanceDrumBanana

                      3+1+2  Workout using midday's 585

                      Front   Reverse   Mirror

                      585      855           030

                      897      167           342

                      109      479           654

                      411      781           966

                      723      093           278

                      035      305           580

                      347      617           892

                      659      929           104

                      961      231           416

                      273      543           728

                      585      855           030

                      Good luck tonight Tarheels...knock NCEL's nose off!!! Thumbs Up

                      Gentlespirit
                      'Be Loving and Peaceful'Blue Angel

                        blksaint1's avatar - Lottery-057.jpg
                        concord n.c.
                        United States
                        Member #23761
                        October 16, 2005
                        3579 Posts
                        Offline
                        Posted: January 13, 2009, 5:20 pm - IP Logged

                        Hey v6 ; i have one too but i will letTB tell you.congrat TB .wtg

                          Lottojunky's avatar - avatar 6439.gif
                          Vernon Hills, Illinois
                          United States
                          Member #55069
                          September 9, 2007
                          456 Posts
                          Offline
                          Posted: January 13, 2009, 6:00 pm - IP Logged

                          Lottojunky does this workout not work in Illinois? Because I don't see you posting any of this over there. Does it just work in NC? Skeptical Please advise...

                          They don’t need me….

                          I was there at one time…. And felt like it was a private club.

                          People would put up 50, 60, 100 sets of numbers and hope it sticks.. Made your eyes go cross-eyed and head spinning… no workouts. No one talked about how they came up with those numbers. Just posting and slapping each other high-fives on front, back, split pairs and box hits.

                          Here at least when people put up a bunch of numbers they back it up and talk about it… How they got to that number. If you don’t believe me that it is a private club atmosphere look at the traffic going to Illinois sight. Nothing compared to here. North Carolina rules!!!!

                          Illinois attitude in my opinion is put the damn numbers up and get out. Don’t tell us how you got the number they just better be winners… They just want their cake and eat it too…

                            But to answer your question, the system works great most of the time… big hits on daily bases is still work in progress..   Have to find a better way not to run a 15 or 20 numbers and two, three, four and sometimes five hundred dollars per draw. I’d like to keep more of the winnings instead of holding it temporarily for the Illinois Lottery.  

                          Gordy….

                            nfinity78's avatar - lol
                            Home
                            United States
                            Member #65602
                            October 1, 2008
                            301 Posts
                            Offline
                            Posted: January 13, 2009, 6:15 pm - IP Logged

                            Hello all missed on posting today (bad bills caught up with me lol)  Glad I got an extra $80 to pay my cable bill !!

                            Gonna see if that ol system works...

                            Anyways, my picks for tonight are:

                            440, 447, 414, 417, 410, 418, 461, 491, 464, 494, 444

                            Good Luck Everyone!!

                            The Sleepers: 444 119 122 333, take your time, I'll wait on you.

                              trulyblessed's avatar - yocco
                              Durham, North Carolina
                              United States
                              Member #58710
                              February 23, 2008
                              6882 Posts
                              Offline
                              Posted: January 13, 2009, 6:18 pm - IP Logged

                              Hey v6 ; i have one too but i will letTB tell you.congrat TB .wtg

                              Yeah Vergie...Blk hit the BIG TIME...lol....on a scratcher!!!! My little $100 is nothing compared. I'm not worthy...not worthy. King 





                              Lovies

                                 
                                Page 100 of 263