Welcome Guest
Log In | Register )
You last visited January 17, 2017, 10:48 pm
All times shown are
Eastern Time (GMT-5:00)

New York Dream Team 02/01/16 - 02/29/16

Topic closed. 1876 replies. Last post 11 months ago by tmoneyyy.

Page 64 of 126
4.58
PrintE-mailLink
Avatar
Brooklyn, NY
United States
Member #78507
August 16, 2009
7881 Posts
Offline
Posted: February 16, 2016, 11:48 am - IP Logged

562 079 614 641 062 100 572 753

592 044 957 092 097 067 350 690

Good luck everyone.

added:

225 755 338 388 

trip rundown

$20 STR8

    headcrack's avatar - Lottery-025.jpg
    boogiedown
    United States
    Member #95878
    August 19, 2010
    2887 Posts
    Offline
    Posted: February 16, 2016, 11:51 am - IP Logged

    280 is all i have with a double 224 244 i dont have the time to run through numbers will play the sign.. + a few more

    067. 158. 568. 379. 248

    358. 168. 467. 012. 036.

     

     Ice Cube "shake em up shake em up shake em up shake em." Today was a good day

     

    Four-Five-Six--Ciello--Five-Five-Six--Headcrack!   Bash

      loonasee2's avatar - Lottery-033.jpg
      Blue Sky Fly
      United States
      Member #95128
      August 4, 2010
      13092 Posts
      Offline
      Posted: February 16, 2016, 11:56 am - IP Logged

      What are BOOK numbers?

      The Dewey Decimal Classification is a system of library classification for book numbers ,...lol

      Scared

        LuckBeALady's avatar - bee
        NY,NY
        United States
        Member #117600
        October 9, 2011
        6705 Posts
        Offline
        Posted: February 16, 2016, 11:57 am - IP Logged

        Went with these:  392.  430.  435.  837.  209.  761.  0892.  0341.  2016.  7561

          LuckBeALady's avatar - bee
          NY,NY
          United States
          Member #117600
          October 9, 2011
          6705 Posts
          Offline
          Posted: February 16, 2016, 11:59 am - IP Logged

          The Dewey Decimal Classification is a system of library classification for book numbers ,...lol

          Whateva

            loonasee2's avatar - Lottery-033.jpg
            Blue Sky Fly
            United States
            Member #95128
            August 4, 2010
            13092 Posts
            Offline
            Posted: February 16, 2016, 11:59 am - IP Logged

               ALERT 3 , 0 , 6 missing 

            32,28,01,14,11,16,66,00,05,55,36,74

            Scared

              LuckBeALady's avatar - bee
              NY,NY
              United States
              Member #117600
              October 9, 2011
              6705 Posts
              Offline
              Posted: February 16, 2016, 12:01 pm - IP Logged

              Whateva

              I aint have a nice str8 hit so long I dont know how to get to Beaver Street no more

                loonasee2's avatar - Lottery-033.jpg
                Blue Sky Fly
                United States
                Member #95128
                August 4, 2010
                13092 Posts
                Offline
                Posted: February 16, 2016, 12:02 pm - IP Logged

                ((029)) 947

                Scared

                  loonasee2's avatar - Lottery-033.jpg
                  Blue Sky Fly
                  United States
                  Member #95128
                  August 4, 2010
                  13092 Posts
                  Offline
                  Posted: February 16, 2016, 12:08 pm - IP Logged

                  Win more honey,get bigger nuts,more cheese it's " Bone - Us Tuesday " yeah

                  Scared

                    LuckBeALady's avatar - bee
                    NY,NY
                    United States
                    Member #117600
                    October 9, 2011
                    6705 Posts
                    Offline
                    Posted: February 16, 2016, 12:16 pm - IP Logged

                    Win more honey,get bigger nuts,more cheese it's " Bone - Us Tuesday " yeah

                    You dirty ole fart..  I must gonna hit da number today cuz I am blessed

                      Avatar

                      United States
                      Member #70687
                      February 8, 2009
                      7999 Posts
                      Offline
                      Posted: February 16, 2016, 12:27 pm - IP Logged

                      02/16 Midday Results: 180 - 1260

                      Congratulations to any & all winners.

                      The official poster of NYL results Jester

                        headcrack's avatar - Lottery-025.jpg
                        boogiedown
                        United States
                        Member #95878
                        August 19, 2010
                        2887 Posts
                        Offline
                        Posted: February 16, 2016, 12:29 pm - IP Logged

                        lol  2016 lol thanks.....lol who care about one off with280 lol hey luck it looks like you found the block lol

                        067. 158. 568. 379. 248

                        358. 168. 467. 012. 036.

                         

                         Ice Cube "shake em up shake em up shake em up shake em." Today was a good day

                         

                        Four-Five-Six--Ciello--Five-Five-Six--Headcrack!   Bash

                          hi-7's avatar - Lottery-009.jpg
                          Nassau
                          Bahamas
                          Member #110431
                          May 3, 2011
                          5923 Posts
                          Online
                          Posted: February 16, 2016, 12:29 pm - IP Logged

                          Hope yall box dat 2016 for today......Take notice:   02/16 date and 2016 year

                          Well mudda freeze!!!!!!

                          When life GIVES you lemons make lemonade!!!!!

                            loonasee2's avatar - Lottery-033.jpg
                            Blue Sky Fly
                            United States
                            Member #95128
                            August 4, 2010
                            13092 Posts
                            Offline
                            Posted: February 16, 2016, 12:31 pm - IP Logged

                            You dirty ole fart..  I must gonna hit da number today cuz I am blessed

                            its that new nyl commercial ,the bear with the honey,the squirrel with the nuts,the mouse with the cheese,silly girl

                            Scared

                              loonasee2's avatar - Lottery-033.jpg
                              Blue Sky Fly
                              United States
                              Member #95128
                              August 4, 2010
                              13092 Posts
                              Offline
                              Posted: February 16, 2016, 12:33 pm - IP Logged

                              Hope yall box dat 2016 for today......Take notice:   02/16 date and 2016 year

                              Hope yall box dat 2016 for today......Take notice:   02/16 date and 2016 year

                              There's your big hit you nailed it ,good call

                              Scared

                                 
                                Page 64 of 126