Welcome Guest
Log In | Register )
You last visited January 16, 2017, 9:56 am
All times shown are
Eastern Time (GMT-5:00)

Texas: 10/1 - 10/31/2016

Topic closed. 1454 replies. Last post 2 months ago by bankass.

Page 21 of 97
522
PrintE-mailLink
Ladyc743's avatar - lips 20pretty%203899.jpg
$DOUBLE$ QUEEN$
Magic City
United States
Member #87318
February 21, 2010
30576 Posts
Online
Posted: October 7, 2016, 11:53 pm - IP Logged

Hot dayum, I hear ya Tech. Get her. I want to acknowledge Ladyc for all her hard work and efforts in trying to come up with some winning numbers and everyones contributions as well. I dont get on as much as I used to but we communicate every day all day at work and she makes sure that she lets me know what she is posting and if she is feeling any numbers. I am glad that we could get a laugh off the BS. Sis keep up the good work.

Tech let me know when 881 is on the horizon. LOL 

Playing 434 tomorrow.    Get her Tech - I love you ladyc !!!! Wink 

LMAO!!!!  GOOD LUCK TOMORROW EVERYONE

Aaaaaaawwwww Thanks sis....I know its your bedtime but you scaring me with

that clownazzzzzzzzz avatar of yours!!!!!Disapprove

    deja vu's avatar - IMG 8728.jpg

    United States
    Member #75453
    June 3, 2009
    13538 Posts
    Offline
    Posted: October 7, 2016, 11:54 pm - IP Logged

    5/08 

    vampire3

    Singles:
    972 329 371 582 427 091 385 687
    705 517 189 261 894 145 208 659

    Doubles:
    696 373 500 474 338 090 533 227 656 181 292 711
    191 766 944 151 393 700 448 252 454 080 668 525

      Banker333's avatar - X8Avi8
      East Tx/La
      United States
      Member #175370
      June 13, 2016
      246 Posts
      Offline
      Posted: October 7, 2016, 11:55 pm - IP Logged

      Aaaaaaawwwww Thanks sis....I know its your bedtime but you scaring me with

      that clownazzzzzzzzz avatar of yours!!!!!Disapprove

      Lmao

      When no one answers you means you should go away forever~get a clue

        deja vu's avatar - IMG 8728.jpg

        United States
        Member #75453
        June 3, 2009
        13538 Posts
        Offline
        Posted: October 7, 2016, 11:57 pm - IP Logged

        1ST CLUSTER DEJA  YOU GOT IT AS 034  Hurray!

        All I did was use a basic wheel to wheel your numbers(LOL)

          Ladyc743's avatar - lips 20pretty%203899.jpg
          $DOUBLE$ QUEEN$
          Magic City
          United States
          Member #87318
          February 21, 2010
          30576 Posts
          Online
          Posted: October 7, 2016, 11:59 pm - IP Logged

          All I did was use a basic wheel to wheel your numbers(LOL)

          Cool....lets do this and get this $$$$$ let me post the next one!!!

            TBIRD881's avatar - pengi
            Dallas Texas
            United States
            Member #112243
            June 14, 2011
            2215 Posts
            Offline
            Posted: October 8, 2016, 12:00 am - IP Logged

            Aaaaaaawwwww Thanks sis....I know its your bedtime but you scaring me with

            that clownazzzzzzzzz avatar of yours!!!!!Disapprove

            You and Banker got jokes huh

            AKA TBIZZLE  "TLC YA GONNA GET CAUGHT SLIPPING ONE DAY"

              Ladyc743's avatar - lips 20pretty%203899.jpg
              $DOUBLE$ QUEEN$
              Magic City
              United States
              Member #87318
              February 21, 2010
              30576 Posts
              Online
              Posted: October 8, 2016, 12:06 am - IP Logged

              You and Banker got jokes huh

              Yeah you killing me with the avatar you know we got CLOWN sightings hiding in bushes and shidddddddd and

              here you come with that duck looking clown on the side of my lap top I almost punched my COMPUTER....WTF!!!!! Confused

                Ladyc743's avatar - lips 20pretty%203899.jpg
                $DOUBLE$ QUEEN$
                Magic City
                United States
                Member #87318
                February 21, 2010
                30576 Posts
                Online
                Posted: October 8, 2016, 12:10 am - IP Logged

                5/08 

                vampire3

                Singles:
                972 329 371 582 427 091 385 687
                705 517 189 261 894 145 208 659

                Doubles:
                696 373 500 474 338 090 533 227 656 181 292 711
                191 766 944 151 393 700 448 252 454 080 668 525

                what the .....deja vu is that DRACULA da'hell!!!! Y'all killing me with the monsters Disapprove

                  TBIRD881's avatar - pengi
                  Dallas Texas
                  United States
                  Member #112243
                  June 14, 2011
                  2215 Posts
                  Offline
                  Posted: October 8, 2016, 12:11 am - IP Logged

                  Yeah you killing me with the avatar you know we got CLOWN sightings hiding in bushes and shidddddddd and

                  here you come with that duck looking clown on the side of my lap top I almost punched my COMPUTER....WTF!!!!! Confused

                  You trying to say I look like a clown up in here.

                  TBIRD881's avatar - pengiTBIRD881's avatar - pengiTBIRD881's avatar - pengi  looks like 

                  818 to me

                  AKA TBIZZLE  "TLC YA GONNA GET CAUGHT SLIPPING ONE DAY"

                    Ladyc743's avatar - lips 20pretty%203899.jpg
                    $DOUBLE$ QUEEN$
                    Magic City
                    United States
                    Member #87318
                    February 21, 2010
                    30576 Posts
                    Online
                    Posted: October 8, 2016, 12:13 am - IP Logged

                    MIGHT BE IN THE CLUSTERS$$$$

                     

                      431439438
                      305303305
                      402404405

                     

                    MIGHT BE A REPEAT OR  MIRROR OF SOMETHING 

                    I WILL MIRROR   430  =  435  HAD THAT 435 ON LOCK  GONNA KEEP IT IN!!!!

                    MIGHT BE TIME FOR REPEAT SATURDAYS

                      TBIRD881's avatar - pengi
                      Dallas Texas
                      United States
                      Member #112243
                      June 14, 2011
                      2215 Posts
                      Offline
                      Posted: October 8, 2016, 12:17 am - IP Logged

                      That cluster looks good. I am going to get on 435 also and 434 played that tonight and missed it by one. Gonna get my biscuit in the bed. Holla in the morning. Night.

                      LOL Still laughing at you gonna punch the computer

                      AKA TBIZZLE  "TLC YA GONNA GET CAUGHT SLIPPING ONE DAY"

                        helpmewin's avatar - dandy
                        u$a
                        United States
                        Member #106665
                        February 22, 2011
                        19964 Posts
                        Offline
                        Posted: October 8, 2016, 2:06 am - IP Logged

                        Ladyc, Can you check out the double page when you get time. Thanks in advance.

                        This month Two Doubles Awesome 000 & 444

                        Different topic Texas hasn't had a 61/16- 01- 00

                        Good Luck everyone get that Money Dance

                        Let it Snow Snowman

                          Ladyc743's avatar - lips 20pretty%203899.jpg
                          $DOUBLE$ QUEEN$
                          Magic City
                          United States
                          Member #87318
                          February 21, 2010
                          30576 Posts
                          Online
                          Posted: October 8, 2016, 2:36 am - IP Logged

                          Ladyc, Can you check out the double page when you get time. Thanks in advance.

                          This month Two Doubles Awesome 000 & 444

                          Different topic Texas hasn't had a 61/16- 01- 00

                          Good Luck everyone get that Money Dance

                          DONE, Wink

                            Technics's avatar - me 20prista%202a.jpg
                            Earth, USA
                            United States
                            Member #80332
                            September 24, 2009
                            44175 Posts
                            Offline
                            Posted: October 8, 2016, 3:34 am - IP Logged

                            It be the ones with ADHD that didn't pay attention in class complaining that they not seeing what she's posting til AFTER the fact. Any time you wanna fact check ladyc just go back and check her posts. She NEVER posts winners AFTER the fact. its always there IN ADVANCE the way it should. Jokers need to stop being in denial and take they dayum pills. How YOU gon git mad at someone else cause yo azz slow !!! lmao !!! Green laugh

                            off that 444 watch for 40 41 49 Wink

                            It be the ones with ADHD that didn't pay attention in class complaining that they not seeing what she's posting til AFTER the fact. Any time you wanna fact check ladyc just go back and check her posts. She NEVER posts winners AFTER the fact. its always there IN ADVANCE the way it should. Jokers need to stop being in denial and take they dayum pills. How YOU gon git mad at someone else cause yo azz slow !!! lmao !!! Green laugh

                            off that 444 watch for 40 41 49 Wink

                            stevie, ray and hellen keller can all SEE THIS HERE , CAINT THEY !? Green laugh


                              Technics's avatar - me 20prista%202a.jpg
                              Earth, USA
                              United States
                              Member #80332
                              September 24, 2009
                              44175 Posts
                              Offline
                              Posted: October 8, 2016, 3:36 am - IP Logged

                              430 = 40 30 43 OR 44 33 00


                                 
                                Page 21 of 97