Welcome Guest
Log In | Register )
You last visited December 2, 2016, 11:40 pm
All times shown are
Eastern Time (GMT-5:00)

Take5 NY

13047 replies. Last post 5 hours ago by sam9009.

Page 648 of 870
4.321
PrintE-mailLink
Mink404Ski's avatar - prismm zpspm2ze8wf.gif
Watervliet, New York
United States
Member #1100
February 2, 2003
3186 Posts
Offline
Posted: July 1, 2015, 8:17 pm - IP Logged

Congrats on the hit Mink. Dance

Thank you Sam! ...........I'm gonna hit a Take 5 JP if it kills me! lol   TONIGHT!

MINK

"Bet with your head..... not over it!" 

    Mink404Ski's avatar - prismm zpspm2ze8wf.gif
    Watervliet, New York
    United States
    Member #1100
    February 2, 2003
    3186 Posts
    Offline
    Posted: July 1, 2015, 8:18 pm - IP Logged

    Congrats Mink on your pick 3 win.

    Thank you Elina ...........I'm gonna hit a Take 5 JP if it kills me! lol   TONIGHT!

    MINK

    "Bet with your head..... not over it!" 

      Mink404Ski's avatar - prismm zpspm2ze8wf.gif
      Watervliet, New York
      United States
      Member #1100
      February 2, 2003
      3186 Posts
      Offline
      Posted: July 1, 2015, 8:21 pm - IP Logged

      7 22 26 27 35

      Well, it sure isn't as impressive as Mink's 500 dollar hit, but that's good for 20 bucks! 

      And now the 1st half of 2015 is officially over.  I'll post the number of hits for each number for the 2nd qtr and the 1st half of 2015 later.  The numbers that have hit the most for the first six months of this year will be the numbers that will hit the most in 2015.  The only problem is, I cant tell you exactly when they're gonna pop. 

      The numbers that have hit the least during the first half of this year will hit the least number of time in 2015. They'll each hit in the low thirty's for the year, so you might be able to use that info to your advantage. (The 3 & the 4 have hit only 5 times in 2015, so they'll hit approximately another 26 to 28 times during the 2nd half)  G5 

      G5 Congrats on your hit............a hit is a hit in these high odds games.  Go to Hooters and enjoy the scenery lol leave the wife home.....got it!  lol

      MINK

      "Bet with your head..... not over it!" 

        GiveFive's avatar - Lottery-026.jpg
        NY State
        United States
        Member #92609
        June 10, 2010
        3685 Posts
        Offline
        Posted: July 1, 2015, 9:10 pm - IP Logged

        G5 Congrats on your hit............a hit is a hit in these high odds games.  Go to Hooters and enjoy the scenery lol leave the wife home.....got it!  lol

        MINK

        Hooters?  They got a Hooters in Albany???

        Not bad Mink Man, not bad at all..... hmmmmmm

        Now all I gotta do is figure out what I'm gonna tell the wife as to why I'm goin' to Albany and gonna be home late.  Lemme see, I'll tell her that I gotta go see somebody I aint seen in years.  'Cept I dunno who that'd be.  G5

        About playing the lottery --  You will lose more than you win. Until you hit a jackpot.  Then everything changes!

          Avatar

          United States
          Member #165376
          April 4, 2015
          508 Posts
          Offline
          Posted: July 1, 2015, 9:15 pm - IP Logged

          playing butch2030 list of numbers well 22 first night won 24.00 last night 2 fp's so tonight is the breaker. good luck to all.

            ElinaSammy2081's avatar - Lottery-050.jpg
            Bronx, NY
            United States
            Member #164554
            March 6, 2015
            774 Posts
            Online
            Posted: July 1, 2015, 9:32 pm - IP Logged

            Thank you Elina ...........I'm gonna hit a Take 5 JP if it kills me! lol   TONIGHT!

            MINK

            Lol that's my plan too lmao.

              ElinaSammy2081's avatar - Lottery-050.jpg
              Bronx, NY
              United States
              Member #164554
              March 6, 2015
              774 Posts
              Online
              Posted: July 1, 2015, 9:35 pm - IP Logged

              playing butch2030 list of numbers well 22 first night won 24.00 last night 2 fp's so tonight is the breaker. good luck to all.

              I was going to play his list today but I am still at work and by the time I get out its to late to play for today's game so I wish you luck.

                Mink404Ski's avatar - prismm zpspm2ze8wf.gif
                Watervliet, New York
                United States
                Member #1100
                February 2, 2003
                3186 Posts
                Offline
                Posted: July 1, 2015, 9:50 pm - IP Logged

                Hooters?  They got a Hooters in Albany???

                Not bad Mink Man, not bad at all..... hmmmmmm

                Now all I gotta do is figure out what I'm gonna tell the wife as to why I'm goin' to Albany and gonna be home late.  Lemme see, I'll tell her that I gotta go see somebody I aint seen in years.  'Cept I dunno who that'd be.  G5

                YUP G5 there is a Hooters on Wolf Road  Colonie New Yawk.   Google it! lol

                MINK

                "Bet with your head..... not over it!" 

                  Avatar

                  United States
                  Member #165376
                  April 4, 2015
                  508 Posts
                  Offline
                  Posted: July 1, 2015, 10:16 pm - IP Logged

                  I was going to play his list today but I am still at work and by the time I get out its to late to play for today's game so I wish you luck.

                  thanks I'm only playing the July numbers. But have to stop tonight unless I win cause 22$ a bit much.

                    Mink404Ski's avatar - prismm zpspm2ze8wf.gif
                    Watervliet, New York
                    United States
                    Member #1100
                    February 2, 2003
                    3186 Posts
                    Offline
                    Posted: July 1, 2015, 11:41 pm - IP Logged

                    NY Take 5 results for 7/1/15

                    06-12-15-18-27      WhOOO HOOOO!

                    Congrats to all the winners!

                    MINK

                    "Bet with your head..... not over it!" 

                      ElinaSammy2081's avatar - Lottery-050.jpg
                      Bronx, NY
                      United States
                      Member #164554
                      March 6, 2015
                      774 Posts
                      Online
                      Posted: July 2, 2015, 12:02 am - IP Logged

                      NY Take 5 results for 7/1/15

                      06-12-15-18-27      WhOOO HOOOO!

                      Congrats to all the winners!

                      MINK

                      Omg congrats mink.

                        Avatar
                        Brooklyn, NY
                        United States
                        Member #78507
                        August 16, 2009
                        7064 Posts
                        Offline
                        Posted: July 2, 2015, 12:09 am - IP Logged

                        NY Take 5 results for 7/1/15

                        06-12-15-18-27      WhOOO HOOOO!

                        Congrats to all the winners!

                        MINK

                        Nice. Huge Congrats on the hit Mink. 

                        Party

                        230-005961856-142429

                          Avatar

                          United States
                          Member #165376
                          April 4, 2015
                          508 Posts
                          Offline
                          Posted: July 2, 2015, 2:45 am - IP Logged

                          well that's a great hit mink Congratulations u are on a roll

                          .

                            GiveFive's avatar - Lottery-026.jpg
                            NY State
                            United States
                            Member #92609
                            June 10, 2010
                            3685 Posts
                            Offline
                            Posted: July 2, 2015, 5:20 am - IP Logged

                            NY Take 5 results for 7/1/15

                            06-12-15-18-27      WhOOO HOOOO!

                            Congrats to all the winners!

                            MINK

                            $628.50 aint too shabby Minkster!  Congrats! 

                            And I'm soooooooooooooooooooooooo jealous!!!   G5

                            About playing the lottery --  You will lose more than you win. Until you hit a jackpot.  Then everything changes!

                              GiveFive's avatar - Lottery-026.jpg
                              NY State
                              United States
                              Member #92609
                              June 10, 2010
                              3685 Posts
                              Offline
                              Posted: July 2, 2015, 5:51 am - IP Logged

                              Here I go again with another boring and probably useless post about the overall characteristic s of T5.

                              Sorry, I cant help myself,  I've become "a numbers junkie".

                              The number groups.... 

                              Looking back at the last 18 months, the number group that is first to forty hits will be the hit leader for the month.  So when it's close to the end of the month, and a number group is closing in on 40 hits, play the numbers from that group a little more heavily. In addition, for the majority of months during the last 18, the hit leader for the month had a total of 41, 42 or 43 hits.  Yeah, Sept of 2014 saw the teens with 52 hits, but that's something that rarely ever happens.

                              And I've no idea why this is true, but the teens and twenty's are the number groups to play.  They've lead the way as hit leaders for all 6 months of 2015, and they had many more hits than the other two number groups all year in 2014.

                              What I'm saying is this: For the last 18 months, the teens and twenty's usually had more hits per month than the singles or thirty's.  G5

                              About playing the lottery --  You will lose more than you win. Until you hit a jackpot.  Then everything changes!

                                 
                                Page 648 of 870